16.10.2009

ای که دستت میرسد کاری بکن.


به نام خداوند جان و خرد

با سلام و عرض ادب
حضرت ایت الله، غرض از نوشتن این سطور فقط احساس وظیفه انسانی میباشد و بس.
در این روزها رفتار ظالمانه 30 ساله خشونت طلبانی تحت لوای "جمهوری اسلامی" نه تنها به روال سابق مردم بیدفاع را هدف قرار داده بلکه اینباراین ظلم شامل حال تعدادی از همراهان قبلی حاکمان نیز شده و انهایی که روزگاری بر مصدر امور همین حکومت بودند نیز متحمل زندان و شکنجه وبیحرمتی شده اند و در حالی که عده ای از هموطنان عمدتآ جوان مورد ضرب وشتم وحشیانه و حتی تجاوزات جنسی قرار گرفته و عده نامعلومی به قتل رسیده اند،
متاسفانه و با کمال تعجب به جز استثنائاتی هیچ صدایی از حوزه قم و نجف و..... بگوش مردم نرسید. حتی درخواست کتبی و شفاهی ، علنی و مخفی افراد، گروهها و حتی اقلیتی از روحانیت صاحب نام و جایگاه نیز تاثیری بر تصمیمات شما نداشت. ومتاسفانه این سکوت باعث مورد اهانت قرار گرفتن ان اقلیت روحانی معترض شد.
حضرت ایت الله در سالهای 56 و 57 که اعلامیه هایی از اقایان مراجع به دست مردم میرسید، بارها شاهد بودم پدرم که در رژیم سابق نیزجایگاه خوبی داشت، فقط با دیدن مهر و امضای حضرات اقایان چنان اشکی میریخت که خواندن اعلامیه را به من نوجوان محول میکرد. منظور از ذکر این خاطره روشن ساختن جایگاه روحانیت در نحوه تربیت و زندگی ما میباشد.
شادی و سرور ما از سقوط رژیم با رهبری خمینی، دیری نپائید. و تمام این سالها را میلیونها انسان درانتظار دخالت دوباره مراجع به نفع مردم و یا به خاطر اسلام و حرمت روحانیت، به سر بردند، انتظاری که بیهوده بود.
حضرت اقا، چرا در مقابل ادعای " سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ما" به دفاع از اسلام بر نخواستید؟ ایا هنوز نیز که توهین به مراجع تقلید عده ای از شیعیان، مد روز شده نیز، قائل به یکی بودن سیاست و دیانت هستید؟ شما دراوائل این "انقلاب" در مقابل کشتار هزاران هزار ایرانی در دعوایی خونین بر سر قدرت سکوت کردید؟ مگر روحانیت سیاسی و اطرافیانشان تمام سعی و کوششان بدست گرفتن قدرت نبود؟ ایا منافق و ..... نامیدن رقبا که انها نیز در بدترین حالت مانند حاکمین کنونی مشتاق رسیدن به قدرت و دسترسی بدون مزاحم به ثروتهای این خاک زرخیز بوده اند، دلیلی مناسب برای حبس و شکنجه وتجاوز و کشتار و محرومیتهای اجتماعی و در نهایت اوارگی میلیونها انسان میباشد. اگر این اعمال از نظر دینی روا بود در صورت امکان مرحمت فرموده وبعنوان عالم دینی نظرات خود را در باره این موارد به صورت علنی اعلام کنید و اگر روا نبوده چرا سکوت کرده اید؟ امروز که بعد از 30 سال به مانند هر واقعه تاریخی دیگری مسائل پشت پرده در حال عیان شدن میباشد، و بطور مثال معلوم شده که خمینی با کمک مستقیم امریکا وارد صحنه شده و برپایی جمهوری اسلامی و عدم دخالت ارتش شاه معلول تاثیرگذاری مستقیم امریکائیان بوده شما هنوز ساکتید. امروز که از اظهارات مسئولین همین حکومت (به طور مثال سفیر وقت جمهوری اسلامی در عراق) معلوم شده که افراد زیادی و بدفعات قصد صدام از حمله را به اطلاع مقامات حکومت رسانیده و شخص خمینی با لجاجتی مشکوک همه را از هر نوع امادگی دفاعی منع کرده و باعث مصیبتی شد که هزینه و نتایجش احتیاج به توضیح ندارد ، شما هنوز ساکتید. در زمانی که افراد مورد اطمینان خبر ازروزهایی داده اند که دختران جوان مردم را قبل از اعدام به بهانه! باکره بودن به عقد بازجویان جنایتکاردراورده(عجبا بدون حضور پدر و جد پدری) و با بیشرمی چند عدد قند و چند سکه را به خانواده داغدار میداده اند که انها نیز از شادی! ان "وصال دینی سیاسی" بی بهره نمانند، صدای اعتراضی از شما شنیده نشد، و امروزنیز که در مقابل تحویل اجساد جوانان از خانواده های داغدار علاوه بر گرفتن تعهد برای سکوت و عدم انجام مراسم ترحیم، باز هم با بیشرمی درخواست رقمهای میلیونی میکنند باز هم ساکتید. امروز ویدیویی از سخنان خمینی دست بدست میگردد که در ان او پناه بخدا برده و توبه میکند که چرا اشتباه کرده و بیشتر نکشته و چرا همه مخالفان را از بین نبرده، و حوزه همچنان ساکت است.
حضرت ایت الله، بالاخره خمینی هم از دنیا رفت و در نمایشی مشمئز کننده یک اخوند سیاسی را ایت الله خوانده و بر تخت نشاندند و او نیز خیلی سریع باورش شد که رهبر و مقدس میباشد. امروزهمان اخوند پس از قلع و قمع مخالفان سیاسی و مذهبی خویش، دستور ریختن خون مردم معترض کوچه و بازار را میدهد. حضرت اقا، امروز دروغ از واجبات سیاست شده و اگر احدی از دست اندکاران حکومت اسمش را هم به مردم بگوید کسی باورش نمیشود. ایا دروغگو دشمن خدا نیست؟ از رهبر! و رئیس دولت گرفته تا وزیر و وکیل! و پاسدار و غیره و غیره بی شرمانه مشغول دروغگویی هستند، و مراجع شیعیان در مقابل اینهمه گناه علنی ساکتند.
ولی متاسفانه در واکنش به حضور زنان در استادیومهای ورزشی که مطرح کردنش نیز حیله ای کثیف بود، حوزه به جنب و جوش میافتد. اعلام انتصاب وزیر زن توسط دولتی که با دروغ و دغل و خونریزی بر سر قدرت مانده ، حوزه را به خروش در میاورد. ایا دروغ و دغل و تقلب گناهش کمتر از انتصاب وزیر زن میباشد که حوزه اعتراضی نمیکند؟ ایا در هم امیختگی "سیاست" که در تمام دنیا و بخصوص در حکومتهای دیکتاتوری با دروغگویی هم ردیف است، با "دیانت" وهن دین نیست؟ ایا حضور سیاستمداران ملبس به لباس روحانیت که در انظار عمومی به صلاح خویش و حزب و گروهشان و برای خوش امد قدرت از هیچ جرم و جنایتی رویگردان نیستند، وهن روحانیت نیست؟ چرا فریاد معلمین دین، اخلاق، شریعت، و راه و روش حسینی ، از حوزه ها بگوش نمیرسد که ایهاالناس دیانت ما را به سیاست کثیفشان الوده اند و دامن حوزه از این سیاست و این گونه دیانت مبراست. حضرت ایت الله این روزهای وانفسا که عده ای رهبرشان! را با حضرت علی(ع) یکی دانسته و خودشان را یاران علی نامیده و مخالفان را خوارج میخوانند و به این گناه دستور قتل صادر میکنند. فقط در طول 3 ماه گذشته، دهها و بلکه صدها بار از افراد مختلفی داستان علی (ع) و زن یهودی و خلخال و .... را شنیده ایم. اما هیچ مسلمانی از کتک خوردن پیر زن مسلمان در انظار عمومی و یا از غصه تجاوز به زنان در اتومبیلهای مامورین و یا دیگر مخفیگاهها دق نکرد که هیچ یک وکیل! مجلس و یا یک روحانی شاغل در دستگاه حکومت ندیدیم که به اعتراض و حداقل در سکوت استعفا بدهد. باورم این نبوده که انبوه مردان مسنی که عمرشان را به تلمذ و تدریس احکام الهی گذرانده اند، امروز از ترس جان و مال و ابرو سکوت رابرگزیده اند. دسته دسته مسلمان شیعه مشغول خروج از دین و قبول هر ائینی بجز اسلام است. ایا زمان اقدام فرا نرسیده؟ به این حقیر بگوئید ان زمان کی خواهد رسید؟ چند نفر دیگر باید دستگیر ، شکنجه، و تجاوز و بی حرمتی قرار گرفته و کشته شوند؟ ایا خروجی حوزه ها میتواند خروجیهای از دین و مذهب را جبران کند؟ ایا خالی بودن مساجد دلیل کافی برای در خطر بودن اسلام نیست؟ بصورت مداوم و بخصوص از دورویان ظاهرالصلاح و مسلمان نما شنیده میشود که مصلحت نظام اسلامی واجب است. چه چیزی از این نظام اسلامی است؟ کدام یک از رفتارهای حاکمان ایران با مردم در زمانهای گذشته در کشورهای کمونیستی و یا دیکتاتوریهای امریکای جنوبی اجرا نشده؟ ایا این اسلامی میباشد که امروز ته مانده دیکتاتوریهای موجود مانند کره شمالی و روسیه سفید و ونزوئلا دوستان حاکمان ایران هستند؟ ایا به ضرب زور و کتک سعی در تحمیل نوع لباس پوشیدن جمعیت میلیونی جوانانی که حاصل دست همین نظام بوده اند، از قوانین اسلام است؟ حضرت اقا، شما بهتر از هر کسی میدانید که دروغگویی و زورگویی وقتی اغاز شود پایانش سخت خواهد بود. دیکتاتور شیلی بعد از انهمه ظلم به شرطی از قدرت کناره گیری کرد که تا پایان عمر مصونیت قضایی داشته باشد. خامنه ای و افرادی مانند طائب، اژه ای، محمدی سعی در الوده کردن دستان دیگران بخون میکنند تا انها نیز از روز حسابرسی مردم بترسند و با اینکار کشور را از اخرین راه های نجات خردمندانه که همانا ابطال انتخابات و مجازات قاتلین ومتجاوزین میباشد، محروم میکنند. حضرت اقا مطمئنم که هنوز میلیونها نفر از شیعیان در این انتظارند که مراجعشان با پای برهنه و بدون عمامه به خیابانها بیایند ولی اینبار در راه دفاع از اسلام و در رثای به ناحق بر خاک افتادگان راه ازادی مردم ایران.

قصد بنده به تبعیت از پدرانمان که سوالات دینی خود را به صورت مکتوب برای مراجع میفرستادند، فقط دریافت راهنمایی بوده و فتوایی قاطع در مورد اوضاع کنونی موجب امتنان اینجانب خواهد شد.
baaba302000@yahoo.de
صافی گلپایپانی saafi@saafi.net
http://imamsadeq.org/index.php/page,ContactUsآیت الله العظمی سبحانی
http://www.shahroudi.com/Portal.aspx?pid=71195&Cultcure=Persia آيت الله حاج سيد محمد حسيني شاهرودي
info@gorgani.ir آیت الله العظمی علوی گرگانی
info@moftialshia.ir آیت الله العظمی سید محمد مفتی الشیعه
info@bayatzanjani.net
istifta@gerami.org آیت الله العظمی گرامی
newisandegan@gmail.com العظمی ملکوتی آیت‌الله
http://www.al-milani.com/farsi/qa/ سیّد علی میلانی آيت اللّه

اینها ادرسهایی میباشد که من این متن را برایشان فرستاده ام. علاقمندان میتوانند به اسم خود ازاین ادرسها استفاده کنند.ادرسهای جدید رد بخش نظرات باعث خوشحالی خواهد بود. متشکرم










Keine Kommentare: