31.07.2009

یک ناندانی به اسم جنگ


اقای قالیباف کسی اجازه دارد با استفاده از تریبونی که در اختیار دارد راجع به مسائل روز اظهار نظر کند که نظراتش را مثل میوه های میادین شهرداری درهم به زبان بیاورد و اتفاقات و روزها را سوا نکند. اگر شما به هر دلیلی قادربه اینکار نیستید (بالاخره ما هم انسانیم میدانیم که زندگی هزینه دارد و شهردار بودن مثل رهبر بودن دائمی نیست)، حق انست که بعنوان شهردار ازان تریبون در جهت مسائل مربوط به حوزه کاری شهرداری استفاده کنید.
.
برادر فرمانده ، کدام ملتی را میشناسید که بعد از حمله خارجی بی تفاوت و ارام بنشینند و از خود در مقابل اشغالگر دفاع نکنند. شما باید در هنگام صحبت در باره جنگ به یاد داشته باشید که افراد غیر مسلمان هم در این جنگ شهید شدند که مطمئنآ برای ادای دین به اسلام به جبهه نیامده بودند. دفاع از سرزمین مسلمان و مسیحی و غیره نمیشناسد. شما در هر فرصتی، از افتتاح یک زیرگذر گرفته تا برج میلاد، اول یکسری به صحرای کربلا زده و کسانی را که در جنگ نبوده اند سینه خیز
میبرید و بعد هم میگوئید نباید بخاطر جنگ منت سر مردم گذاشت. محبوبیت شما فقط و فقط به خاطر رشادتهای شما در جنگ تحمیلی بوده. لطفآ خرابش نکنید. منهم به جبهه رفتم از حقوق 2000 تومانی سپاه هم با شرمندگی 500 تومانش را بر میداشتم و مجروح که میشدم از بیمارستان فرار میکردم . یک ریال از جایی کمک نگرفتم و اسمم توی هیچ بنیادی ثبت نشده و عوارض ان مجروحیتها را همیشه خانواده من با جان و دل پرداختند توی بیمارستان هم بی ملاقاتی میخوابیدم.. به اضافه اینکه من شهردار تهران هم نشدم که هیچ، توی محل زندگیم نیز کسی منو با لباس خاکی یا سبز ندیده بود. کافیه؟ گوشه و کنار این سرزمین انسانهای زیادی در گمنامی زندگی میکنند که قصه قهرمانیهای بی مزدشان را برای کسان خود نیز تعریف نمیکنند که مبادا ریا! بشه.

لطفآ اینقدر دنبال شیطان و دشمن در اطرافتان نگردید. شما به ما یاد دادید که با بعثی عراقی که تا اخرین گلوله اش را شلیک کرده و بعد تسلیم شده بود،
خوشرفتاری کنیم و حالا کلامی راجع به این رفتار وحشیانه همپالکیهای دیروزتان با هموطنان خود نمیگوئید. نکند که فکر میکنید هر کس در جنگ نبوده مهم نیست کتک بخورد و جانش نیز بی ارزش است؟

Keine Kommentare: